środa, 27 stycznia 2010

Startujemy


Witajcie!



Pozazdrościłam niektórym Waszych blogów i postanowiłam i ja spróbować i pochwalić się swoimi zbiorami. W blogowaniu jestem totalnie zielona więc wyjdzie jak wyjdzie.

Pocztówki uwielbiałam odkąd pamiętam, prawdziwe szaleństwo zaczęło się jak odkryłam, że można w necie spotkać fanów pocztówek. Przez pewien czas się nimi nie zajmowałam, ale postanowiłam wrócić do tego hobby w październiku, tym razem skupiając się na postcrossingu. Moje ulubione pocztówki są baardzo różnorodne, a moja kolekcja liczy póki co kilkanaście pudeł po butach i próbuję ją jakoś zorganizować. no a tutaj będę je pokazywać światu.

Na początek wybrałam karteczkę, która w sumie nie jest pocztówką, ale myślę, że bardzo pasuje na pierwszy post. Bo ten blog jest właśnie jak ona... Jeszcze głęboko w pieluchach ;)




Od moniiiq


20 min później: Ha Ha! Udało mi się wkleić zdjęcie! Na razie nie wiem tylko jak zrobić, żeby było tam gdzie chcę a nie wyrównane do lewej. Ale robię postępy :D




1 komentarz:

  1. kilkanaście pudeł po butach, pozazdrościć!
    ja mieszczę swoje w dwóch torbach z Filipinki :D

    OdpowiedzUsuń